Talli ja tarvike logo
Lylykoskentie 3B
80130, Joensuu
0,00

Toimitusehdot

TILAUS JA MAKSAMINEN
Tuotteet tilataan verkkokaupasta siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö valitulla maksutavalla. Maksu suoritetaan aina tilauksen yhteydessä tarjotuilla maksuvaihtoehdoilla. Verkkokaupan maksujenvälityksen toteuttaa ulkopuolinen maksujenvälittäjä. Maksutapahtuman tiedonsiirto ja rahaliikenne on SSL-suojattu. Käteismaksu ei ole mahdollista edes kotiinkuljetuksella tai noudettavana tilatuilla tuotteilla.

Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Yhteystietojasi tai muita antamiasi tietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Varmistathan, että olet antanut tilauksen yhteydessä oikean sähköpostiosoitteen. Mikäli vahvistusviestiä tai muuta viestiä verkkokaupasta ei ole tullut sähköpostiisi seuraavaan arkipäivään mennessä, tarkistathan ensin roskapostikansion. Vahvistusviestin lähettämisessä voi olla pieni viive, vahvistusviesti saapuu viimeistään tilausta seuraavana arkipäivänä, mikäli tilauksessa ei ole ilmennyt ongelmia. Mikäli ongelmia ilmenee, sinuun ollaan yhteydessä sähköpostilla tai puhelimitse tilanteen selvittämiseksi. Jos vahvistusviestiä ei ole tullut, eikä verkkokaupasta olla oltu sinuun yhteydessä, laitathan sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@tallitarvike.fi.

Huomioithan, että myynnissä olevat tuotteet ovat käytettyjä, joten ne eivät välttämättä vastaa ominaisuuksiltaan uutta tuotetta. Tuotteet myydään sellaisenaan ja Myyjän ilmoittamilla tiedoilla. Yritys toimii tuotteiden myyntivälittäjänä, eikä Yritys ole vastuussa tuotteiden virheistä muuten, kuin tarjoamalla reklamaatiotilanteissa maksuttoman toimituksen palautettaville tuotteille ja rahojen palautuksen Ostajalle. Ostajalla on velvollisuus tarkistaa tuote ennen sen ottamista käyttöön sekä desinfioida tai muulla tavoin puhdistaa se sopivaksi katsomallaan tavalla varmistaakseen taudinaiheuttajien ja ulkoloisten leviämisen estämisen. Satuloiden ja kypärien kuntoa ei voida tarkastaa Yrityksen puolesta muuten, kuin pintapuolisesti. Ostajana sinun tulee käyttää harkintaa, haluatko ostaa kyseiset tuotteet käytettynä.

Tuotteita on lähtökohtaisesti aina vain yksi kappale myynnissä/varastossa, eli tuotteen saa se asiakas, joka ensin on suorittanut tilauksen loppuun ja maksanut tuotteen.

Yrityksen toiminta perustuu käytettyjen tavaroiden myyntiin, eli toiminnassa sovelletaan tietyin osin arvonlisäverolaissa (AVL 79 a §) tarkoitettua marginaaliverotusmenettelyä. Käytettyjen tuotteiden arvonlisävero on siis joko 0 % tai 24%. Uutena myytävissä tuotteissa, puhdistuspalveluissa, sekä postituskuluissa on aina 24 % arvonlisävero. Arvonlisäverokanta on näkyvissä kunkin tuotteen hinnan kohdalla.
TOIMITUSTAVAT
Paketit lähetetään Postin tai Matkahuollon kautta. Lähetettävät paketit toimitetaan valitsemallesi kuljetusyritykselle 1-3 arkipäivän sisällä tilauksen vastaanottamisesta. Toimitusaika on kuljetustavasta riippuen 2-4 arkipäivää siitä, kun kuljetusyritys on vastaanottanut lähetyksen kuljetettavaksi. Lähetyksen saavuttua noudettavaksi saat saapumisilmoituksen joko tekstiviestillä tai sähköpostitse. Tuotteet ovat tämän jälkeen välittömästi noudettavissa ja on velvollisuutesi varmistaa lähetyksen viimeinen mahdollinen noutopäivä.

Postipaketti - Toimitus- ja pakkauskulut ovat 7,90 euroa Postin toimipisteestä noudettuna. Satuloita sisältävän tai yli 30kg painavan paketin toimituskulut ovat 14,90 euroa. Huomioithan, että Posti ohjaa paketin antamasi toimitusosoitteen perusteella noutopisteeseen, joka on lähimpänä tai jonka olet merkinnyt OmaPostissa noutopisteeksi.

Matkahuolto – Tilaukset toimitetaan matkahuollon Lähi-pakettina, satulat ja yli 30kg painavat lähetykset Bussi-pakettina. Toimitus- ja pakkauskulut ovat 4,90 euroa Matkahuollon toimipisteestä noudettuna. Satuloita sisältävän tai yli 30kg painavan paketin toimituskulut ovat 9,90 euroa.

Maksuton toimitus Talliapu -palvelun oston yhteydessä – Tilaus on mahdollista toimittaa myös kuljetuspalveluna maksutta asiakkaalle, mikäli tilausta seuraavan 14 vuorokauden sisälle on sovittu tai sovitaan Talliavun palvelusta. Voit valita tämän vaihtoehdon, jos olet jo sopinut Talliavun palvelukäynnistä. Mikäli käyntiä ei ole sovittu, sovi palvelun tilauksesta ja toimituksesta välittömästi tilauksen jälkeen ottamalla yhteyttä numeroon 0452031353.

Maksuton toimitus yhteistyökumppanitallille – Talli & Tarvike tekee yhteistyötä Joensuun alueen eri tallien kanssa. Huomioithan, että sinun on oltava kyseisen tallin asiakas, jotta toimitus on mahdollinen. Tallinpitäjäsi on informoinut sinua, mikäli talli on yhteistyössä Talli & Tarvikkeen kanssa. Tavarat toimitetaan seitsemän vuorokauden sisällä tilauksesta tai sopimuksen mukaan.

Nouto myymälästä – Verkkokauppaostot on mahdollista noutaa maksutta Talli & Tarvike -myymälästä, osoitteesta Lylykoskentie 3 B, 80130 Joensuu. Noudot vain myymälän aukioloaikoina: TI - TO 12 -18, PE 12-17 & LA 10-13. Huom! Saat vahvistustekstiviestin, jossa ilmoitetaan milloin tilauksesi on noudettavissa. Tilaus on noudettavissa yleensä heti, mutta viimeistään seuraavana aukiolopäivänä, sillä osa tuotteista on varastoitu eri sijaintiin, minkä vuoksi ne eivät välttämättä ole välittömästi noudettavissa myymälästä.
PALAUTUKSET
Suomen kuluttajansuojalain mukaan sinulla on oikeus palauttaa koko tilauksesi tai osa siitä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee myös käytettyjä tuotteita, mutta tuote on palautettava myyntikelpoisena eli samassa kunnossa kuin se oli myyntihetkellä.

Ilmoitukset palautuksesta tulee tehdä sähköisellä palautuslomakkeella 14 vuorokauden kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Täyttämällä lomakkeen, saat Matkahuollon palautuskoodin tekstiviestillä ja sähköpostitse ja voit lähettää tuotteet sen avulla takaisin. Palautuslomake löytyy osoitteesta www.tallitarvike.fi

Tuotteet tulee palauttaa 14 vuorokauden kuluessa palautusilmoituksesta. Käsittelemme palautukset 14 vuorokauden sisällä niiden vastaanottamisesta.

Tuotteiden palauttamisen toimitusmaksu on 6,50 euroa, suurien pakettien 11,90 euroa. Palautuskulut vähennetään palautettavasta summasta.

Reklamaatiotilanteissa voit kuitenkin palauttaa tuotteen meille veloituksetta. Mikäli tuote on mielestäsi virheellinen, kirjoita mahdollisimman tarkka kuvaus virheestä palautuslomakkeen vapaaseen viestikenttään ja tarvittaessa lähetä kuvaliitteet sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@tallitarvike.fi. Mikäli et ole varma, onko tuote reklamaatioon oikeuttavassa kunnossa, voit olla yhteydessä ensin sähköpostitse tai puhelimitse asiakaspalveluun. Tuotetiedoissa kuvatut ja/tai kerrotut virheet tuotteissa eivät oikeuta reklamaatioon, koska ne ovat olleet tiedossa jo ennen ostopäätöstä.

Huomioithan, että paketin noutamatta jättäminen ei ole palauttamista tai reklamointia, eikä täytä palautusehtoja. Ota aina yhteyttä asiakaspalveluumme, jos et pysty noutamaan pakettiasi ajoissa. Noutamattomista paketeista veloitamme 20 euroa toimitus- ja käsittelykuluja. Veloitus tehdään aina ensisijaisesti tilauksesta palautettavasta summasta, mikäli tämä ei ole mahdollista, kulut laskutetaan erillisellä laskulla.

Paketin palautuessa noutamattomana sinuun ollaan yhteydessä sähköpostitse ja tiedustellaan haluatko tilauksesta rahat takaisin, vai tilauksen toimitettavaksi uudelleen. Mikäli haluat, että noutamatta jäänyt tilaus lähetetään uudelleen, vastaa viestiin viestissä ilmoitetun kolmen vuorokauden sisällä sähköpostin vastaanottamisesta ja saat maksulinkin, jossa on veloitettuna sekä palautumismaksu, että toimituskulut uudelleen. Pakettia ei lähetetä ennen kuin kyseinen maksusuoritus on tehty. Maksusuoritus on tehtävä 7 vuorokauden kuluessa linkin vastaanottamisesta, muuten tilaus katsotaan peruutetuksi ja tilauksesta palautetaan rahat vähennettynä palautumismaksulla (20e). Mikäli et vastaa viestiin tai ilmoitat haluavasi rahat takaisin, katsotaan tilaus peruutetuksi ja tilauksesta palautetaan rahat vähennettynä palautusmaksulla (20e).

! Asiakaspalautukset, jotka on palautettu ilman sähköisen palautuslomakkeen täyttämistä tai muuten vastoin antamiamme ohjeita käsitellään samoin ehdoin, kuin noutamatta jäänet tilaukset. Ohjeiden vastaisesti palautettujen lähetysten käsittelystä veloitetaan 20 euron toimitus- ja käsittelykulut !

Jos tahdot palauttaa tuotteet, nouda paketti ja tee siitä meille sähköinen palautusilmoitus osoitteessa www.tallitarvike.fi

Ostajana sitoudut olemaan palauttamatta ilman ennakkoilmoitusta asiakaspalveluun tuotteita, jotka ovat olleet kosketuksissa tartuntataudin tai ulkoloistartunnan saaneeseen eläimeen tai jotka ovat mulla tavoin kontaminoituneet niin, että niiden käyttö voi aiheuttaa vaaraa tai haittaa ihmisille tai eläimille Yritykselle, seuraavalle Ostajalle tai tuotteen Myyjälle päätyessään. Yrityksellä on oikeus aloittaa tarvittavat oikeus- tai korvausvaatimustoimet sinua vastaan, mikäli Ostajana et noudata edellä mainittua ehtoa ja aiheutat näin vaaraa tai haittaa kolmannelle osapuolelle tai Yritykselle ja sen liiketoiminnalle.

Edellä mainittujen tuotteiden palautustapauksissa ole AINA ENSIN YHTEYDESSÄ ASIAKASPALVELUUN turvallisen palautuksen sopimiseksi.

HUOM! Toimituskuluja ei palauteta osapalautuksen yhteydessä, mutta koko tilauksen palautuessa takaisin, myös toimituskulut palautetaan ostajalle. Tuotteiden palauttamisen toimitusmaksu on saman verran kuin tuotteiden tilaamisen edullisin toimitusmaksu.

Palautuskulut vähennetään palautettavasta summasta.
MAKSUTAVAT
Visma Pay

Maksaminen
Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Paybyway Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Visma Paysta: https://www.visma.fi/vismapay/

Maksutavat
Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto ja Enterpay Lasku yritykselle.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/

Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com.

Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot

Visma Pay, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: helpdesk@vismapay.com
Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 8-16)
Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta


Checkout Finland

Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä ja Checkout Finland Oy on osa OP Ryhmää.

Checkout-maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Mikäli tiliotteellasi tai luottokorttilaskullasi näkyy Checkout Finland Oy, olemme välittäneet maksusi.

Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Mikäli haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, sinun kannattaa olla yhteydessä suoraan verkkokauppaan, josta tuote on tilattu.

Pankkimaksut

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Checkout Finland Oy, me välitämme maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

Maksutoimeksiantopalvelua käyttäessäsi sinua sitoo seuraavat ehdot: Maksutoimeksiantopalvelun ehdot. (english)

Luottokorttimaksut

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard - ja American Express -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode - ja American Express SafeKey -todentamispalvelut. Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

Mobiilimaksutavat

Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay ja Siirto ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa. Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa.

Pivo
Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla.
Pivon käyttöehdot

MobilePay
Maksuehdot ovat tarjolla MobilePayn sivuilla.
MobilePayn maksuehdot

Siirto
Siirto-maksuihin sovellettavat ehdot:
OP:n yleiset euromaksuehdot
Siirto-palvelun käyttöehdot Nordealla [PDF]

Lasku- ja osamaksupalvelut
Lasku- ja osamaksupalveluita Checkoutin kautta tarjoavat OP, Collector, Jousto ja AfterPay. Collector tarjoaa lasku- ja osamaksuvaihtoehdon myös yritysasiakkaille.

Luethan vielä rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot, jotka näet hyväksyessäsi maksun. Kun hyväksyt maksun, hyväksyt samalla rahoitusyhtiön ehdot.

Jousto
Jousto-tuoteseloste [PDF]
Lue lisää: Jousto.com

OP Osta laskulla
OP:n lasku- ja osamaksutavan kuluttajaehdot [PDF]
OP Osta laskulla -tuoteseloste
TOIMITUSEHDOT PÄIVITETTY
7.6.2021
homeenvelopephone-handsetmap-markerchevron-downarrow-up-circle linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram